poniedziałek, 20 marca 2017

SOMETHING NEW!

W końcu udało mi się znaleźć chwilę czasu na zakupy. Kupiłam kilka pięknych i ciekawych rzeczy. Jednak zakupy potrafią polepszyć kobiecie humor! Cieszę się jak dziecko.
Nie lubię, gdy jest dużo zdjęć, ponieważ myślę, że można jedną rzecz przedstawić na góra dwóch/trzech zdjęciach, a przeglądanie tysiąca podobnych do siebie zdjęć - jest nudne, dlatego zrobiłam kilka kolaży.

Pierwszą rzeczą jest zwykły t-shirt z nadrukiem. Te oczy mnie urzekły w 100% ! T-shirt kupiłam w SINSAY za jedyne 19,90 zł a na tak niską cenę wydaje się dobrej jakości :)



Koszulka z H&M. Udało mi się ją znaleźć na przecenie i kosztowała tylko 10zł.

Koszulę kupiłam w SINSAY. Jak ją tylko zobaczyłam to nie byłam w stanie jej odwiesić! Jest tak ładna i wygodna a do tego tylko za 59zł.  Wzór je prze słodki. Pieski skradły moje serce.

Nie zliczę godzin po galeriach i sklepach internetowych w których szukałam fajnego paska do spodni, sukienek i swetrów, aby przewiązać w talii. Ostatnio jednak natrafiłam w sklepie internetowym na idealny, który pasuje do wszystkiego. Wczoraj pierwsze gdzie poszłam to do STRADIVARIUSA go kupić :)

Kolejną, nową rzeczą jest intensywnie nawilżający olejek do twarzy i szyi z EVREE. Stosuję go dwa dni i jak narazie mogę tylko powiedzieć, że:
- nawilża skórę ( po nałożeniu skóra jest tłusta, dlatego najlepiej stosować na noc)
- stosuję go jako serum (na opakowaniu piszę aby używać od 4 do 6 kropel) jednak nie starcza na całą twarz.
- ma wiele zastosowań, co możecie przeczytać na poniższym zdjęciu (jeśli się da)
- fajne jest to, że olejek znajduje się w szklanej buteleczce.

Halo Halo! Kto słyszał, że dzisiaj dostawa nowych książek w biedronce? U mnie nie ma udanych zakupów, kiedy nie wrócę do domu z nową książką. Dzisiaj padło na Harlan Coben - Nieznajomy. Kupiłam w Biedronce za 19,99zł! W ofercie jest jeszcze kilka tytułów tego autora, niestety u mnie był tylko ten.



41 komentarzy:

  1. Ta koszula jest cudowna, uwielbiam psi i koci motyw naa ubraniach! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi najbardziej spodobał się pasek i koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne rzeczy wypolowałaś :)
    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula w pieski jest świetna, tylko ciekawi mnie czy nie jest przejrzysta:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to ostatnio nie mam czasu na łażenie po sklepach. Jak już coś mam kupić to wybieram zakupy online :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez mam tę koszulę w buldożki :D :D Bardzo podoba mi sie pierwszy t-shirt!! Dlaczego go jeszcze nie dostrzegłam? :P No i Coben-mój ukochany <3

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaa też chcę taką koszulę :) Jest idealna!

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  9. Też lubię zaglądać do Sinsay :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnimi czasy ja również. Można się ładnie i tanio ubrać. Mam nadzieję, że po praniu nie będę płakać :P

      Usuń
  10. Ta koszulka z oczami bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Sinsay:) Zawsze można znaleźć tam coś fajnego i w dobrych cenach.
    Ta koszula w pieski jest słodka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszule takie kocham ♥ Koszulki z nadrukami jeszcze bardziej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. koszula w buldogi jest urocza! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Książki Cobena uwielbiam! :) Ten facet potrafi tak pisac jak żaden inny pisarz. ma taki specyficzny styl, który ja bardzo lubię. Uwielbiam faceta! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czytam dopiero pierwszą jego książkę, ale juz stał sie jednym z moich ulubionych pisarzy. Do tego stopnia, że pojechałam do innej biedronki i wyszukałam dwa inne tytuły.

      Usuń
  15. Koszula przepiękna, chyba i ja wybiorę się do Sinsay :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Koniecznie! Ja bym kupowała i kupowała, ale musiałam sie stopować bo nie mam umiaru :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Koszulki boski! Szczególnie urzekła ta " buldożkowa " ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale fajne zakupy, koszula w pieski-super:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie się wszystko podoba, ale koszulka za 10 zł - jestem w szoku! Genialne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj ten olejek muszę kupić. Ogólnie lubię markę Evree. Mam mega suchą skórę , a konsystencji kremów nieznoszę.
    Ja książki zamawiam zawsze przez internet. Chyba najtaniej jest na chodniku literackim i bonito ;)

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zakupy, wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne zakupy :) Ja w tym miesiącu postanowiłam nic nie kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Koszula jest fajna :-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  24. na poprawę humoru nie ma nic lepszego :) i chyba nie tylko dla kobiety

    OdpowiedzUsuń
  25. Koszula mega jest ! :) Chcę taką ! :)

    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Koszula i ten drugi t-shirt zdecydowanie bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Koszula cudna! Polecam Ci różany olejek z evree jest genialny ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Koszula w buldogi! Muszę jechać do Sinsaya :)

    OdpowiedzUsuń