sobota, 5 marca 2016

PRZEPIS NA IDEALNE ŚNIADANIE

Dzień Dobry! Dzisiaj podzielę się z Wami przepisem na idealne, słodkie sniadanie. Jest bardzo łatwe i szybkie w przygotowaniu a przede wszystkim zdrowe. Gwarantuje, że Wasza druga połówka jak i dzieci będą wniebowzięte!

Placuszki na słodko z KASZY JAGLANEJ
(dla 2 osób)

Składniki: 
- 0,5 szklanki suchej kaszy jaglanej
- 1,5 szklanki mleka
- 1 banan
- 2 jajka
- olej kokosowy (można zastąpić, każdym innym)

Przygotowanie:
- Przygotowując kaszę jaglaną na słodko, polecam zalać ją zimną wodą a zaraz później wrzątkiem - dzięki temu pozbyjemy się gorzkawego posmaku.
- Kaszę gotuję w 1.5 szklanki mleka na małym ogniu, aż wchłonie całe mleko. (Pamiętajcie aby od czasu, do czasu przemieszać, ponieważ może się przypalić)
- Do ugotowanej kaszy jaglanej, wbijam 2 jajka, dodaję skrojonego banana i wszystko blenduję na gładką masę.
- Następnie smażę na odrobinie oleju i GOTOWE!

+ jeśli ciasto na placki jest za rzadkie, dodajcie trochę płatków owsianych lub wiórek kokosowych aby nieco zagęścić.
+ PAMIĘTAJCIE! Jemy oczami, dlatego można się pobawić w dekorowanie. Z siostrą uwielbiamy jeść placuszki ze słodkim serkiem wiejskim i bananem.











Przedstawiam Wam mojego małego 17-letniego pomocnika.

64 komentarze:

  1. chyba w następny weekend będę robić eksperymenty w kuchni :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny pomysł na śniadanie. Masz pięknego kota :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny pomysł! Kradnę przepis do pracy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam!
      Dzisiaj do kawy zjadłam zimnego, ponieważ został ze wczoraj. Można najęść się jednym :)

      Usuń
  4. Uwielbiam takie przepisy, ten zostaje ze mną ;)
    Rewelacyjny blog ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam placki z kaszy jaglanej :) Mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ale pysznie wygląda! Muszę jutro rano je zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają przepysznie! Chętnie bym takie schrupała właśnie teraz, w niedzielne południe:)
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję serdecznie za miłe słowa :) jeśli chodzi o słodkie rzeczy...wg mnie nic nie przebije czekolady czy batona.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Robiłam kiedyś cos podobnego ale dodwawałam jeszcze gorzkiego kakao :) Było pycha!
    Co powiesz na wzajemna obserwacje? Bardzo mi się u Ciebie spodobało!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. co to za pyszności :**

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Na pewno spróbuję zrobić :) Próbowałam jeść kasze na śniadanie ale jakoś mi nie wchodzi :) Placuszki to świetne rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry pomysł, mój syn pewnie by je polubił.

    OdpowiedzUsuń
  13. pysznie wyglądają! mmmm pychotka! na pewno je zrobie!
    pozdrawiam !:)

    claudelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. mmmm wygląda to mega pysznie :) Lubię jaglaną ale w takim wydaniu jeszcze jej nie próbowałam, jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. już wiem co jutro zjem na śniadanie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe :) Może wypróbuję choć ogólnie z gotowaniem mi nie po drodze ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten przepis jest akurat bardzo prosty, więc polecam :)

      Usuń
    2. Takie proste akurat dla mnie ;D

      Usuń
  17. wyglądają smacznie i jakie ładne zdjęcia!<3
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. wygląda pysznie :)



    Zapraszam do mnie : blogbeautymix.blogspot.com dopiero zaczynam i przyda mi się każda rada od doświadczonych blogerek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę kiedyś spróbować :)
    Piękne tulipany!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda smacznie ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny pomysł,nie jadłam jeszcze takich placuszków i chętnie bym je spróbowała,wyglądają bardzo apetycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mimo, że pora już dość obiadowa, mam ochotę na te placuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Robiłam kiedyś takie placuszki! Na długo o nich zapomniałam, a dzięki Tobie znowu do nich wrócę! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądają! Napewno spróbuję! U mnie przepis na domowa czekoladę myślę że będzie super pasować! zyjaca-marzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ekstra przepis, jutro próbuje!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądają bardzo smacznie :)

    Kochana mam prośbę... Mogłabyś kliknąć w linki w poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html
    Ogromnie mi zależy :* Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię placki ale takich jeszcze nie jadłam, wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. wyglądaja przepysznie :-) I są wegetariańskie :-D

    Z przyjemmnością obserwuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepysznie wygląda. Aż zrobiłam się głodna:)
    Prowadzisz świetnego bloga:)
    pozdrawiam poniedziałkowo:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sama często jem podobne placuszki, Twój przepis też wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Placków z kaszy jaglanej jeszcze nie jadłam, ale bardzo lubię z kaszy manny:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kiedyś robiłam placki bananowe albo z serkiem wiejskim, z kaszy jaglanej nigdy nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super, muszę wypróbować ;)

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakoś się nigdy nie mogę do kaszy jaglanej przełamać (podobnie jak do amarantusa), ale może to dobry pomysł wypróbować ten przepis i zmienić o niej zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja dziś po raz pierwszy jadłam kaszę jaglaną i jest pyszna! Kiedyś na pewno wypróbuje przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Od dłuższego czasu zamierzam przygotować sobie jakieś podobne sniadanie, ale niestety trochę brakuje mi na to czasu. Wyglądają jednak pysznie i w końcu na pewno wykorzystam ten przepis. ;)

    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Śniadanko wygląda smakowicie, uwielbiam banany
    w każdej postaci i wszystko co z nimi związane
    zjem :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny pomysł na śniadanie ;) chętnie skorzystam z przepisu.
    Zapraszam do mnie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Śniadanie wygląda niesamowicie :)
    Świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyglądają przepysznie, ale wolałabym je na podwieczorek, gdyż po prostu nie lubię zaczynać dnia od słodkiego :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  41. Mm jakie pyszności!:))

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak pięknie to wygląda, muszę zrobić screena przepisu i kiedyś wypróbować :3

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja również eksperymentuję dużo w kuchni, z różnymi potrawami, a mam z czym kombinować, bo jestem wegetarianką;) Serdecznie Cię pozdrawiam i zapraszam do siebie:) http://angelikowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo jestem wegetarianką :)
      Jak narazie ponad rok, ale jestem z tego i tak bardzo dumna!

      Usuń
  44. Na śniadanie super, ale nawet na deser zjadłabym takie placuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam płatki owsiane i kaszę jaglaną :)

    OdpowiedzUsuń
  46. twój pomysł na moje poniedziałkowe śniadanie,dzięki :))

    OdpowiedzUsuń
  47. Smakowicie :) Treściwe śniadanko, które dodaje energii :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Zjadłabym takie śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam takie śniadanie i widzę fajnego towarzysza na samym dole ;)

    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń