sobota, 12 marca 2016

#1 FAKT O MNIE - KSIĄŻKOHOLICZKA

Pomyślałam, że jest już Was tutaj trochę i możecie dowiedzieć się o mnie czegoś więcej niż tylko to, że mam 24 lata i jestem wegetarianką. Poza tym, uwielbiam czytac książki. Jestem książkoholiczką. Czytam w wannie, przy śniadaniu, na uczelni - dla mnie wykłady mogłyby trwać kilkanaście godzin, tylko abym jak nadłużej mogła spędzić z nosem w lekturze, którą akurat czytam.
Pewnie ciekawi Was jakie książki lubię czytać. Hmm.. tutaj nie wiem co napisać! Wszystkie - to za dużo powiedziane, ponieważ musi mnie zaciekawić. Niektóre - to znów za małe określenie. Dlatego jesli chcecie się dowiedzieć więcej - zapraszam do przeczytania podpisów nad zdjęciami.

Od początku roku zaopatrzyłam się już w kilka obowiązkowych lektur, które z całęgo serca mogę polecić. W tym, przypadkowe odkrucie, które stało się najlepszą serią jaką mam w swojej skromnej biblioteczce.




Seria DIMILY - Przypadkowe odkrycie. Lubię kupować książki w biedronce, ponieważ jest o wiele taniej. Taką książką stała się pierwa część pt. "Czy wspomniałam, ze Cię kocham?". Dziewczyny! Zakochałam się w głównym bohaterze! Mając 24 lata, przed snem myslałam o Tylierze - chłopaku, który istnieje tylko w książce. Nie mogłam przestać czytać! Czytałam WSZĘDZIE (dosłownie). Przeczytałam pierwszy tom i zaraz zamówiłam drugi. Z nim było bardzo ciężko. W pewnym momencie tak się zdenerwowałam, że chciałam odłożyć ją grzecznie na półkę i poczekać aż mi przejdzie. Na trzecią część niestety muszę trochę poczekać, ponieważ nie jest jeszcze wydana w Polsce. Książka jest o miłości - wydawałoby się, że zakazanej. Młości przybranego rodzeństwa. Uwielbiam czytać właśnie takie historie, gdzie miłośc młodych ludzi przeplatana jest wieloma problemami i przeszkodami. BARDZO, BARZDO - POLECAM!


"Przypadkowe szczęcie" - Lubię. Opwiadanie o miłości zagubionej dziewczyny i bogatego chłopaka. Troszkę pikanterii, ale nie tak bardzo jak w "50 twarzy Greya". PPOLECAM

Serię AFTER dopiero co zaczynam czytać, ale już wiem, że jest w moim stylu. O miłości dwojga młodych ludzi (studentów), która nie powinna się zdarzyć. O przeżyciach napiszę, gdy przeczytam w całości.


"Dziewczyna z pociągu" według mnie  to Stephen King i Agatha Christie w jednej osobie. Autorka się postarała i bardzo fajnie sie ją czyta. Do końca książki nie spodziewałąm się takiego zakończenia.



 Ps. Nie lubie dużo pisać i idzie mi to jak krew z nosa. Wydaje mi się również, że mało kto czyta w całości posty na blogach, dlatego też się nie rozpisywałam. 



A WY JAKIE KSIĄŻKI LUBICIE CZYTAĆ? 
KTÓRE Z CHĘCIĄ MOŻECIE POLECIĆ?

59 komentarzy:

  1. Uwielbiam czytać książki i chyba nie potrafię wybrać tych naj ze wszystkich, które przeczytałam. Ostatnio pochłonęła mnie literatura faktu, polecam książkę: Wszystkie wojny Lary autorstwa Wojciecha Jagielskiego.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie polecane książki trafiają do mnie:) Uwielbiam romansidła i tajemnice:)
    I czytam zawsze do końca:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja praktycznie uwielbiam czytać wszystko, jednak najbardziej te książki pokazujące siłę pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bardzo lubię książki, chociaż niestety muszę przyznać, że w ostatnim czasie nieco zaniedbałam swoją biblioteczkę. Osobiście stawiam głównie na fantastykę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również kocham czytać książki!:_
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe książki! Bardzo ładnie wyglądasz w okularach. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. w zeszłym roku przeczytałam tak dużo książek, a w tym jeszcze ani jednej. i tak ciut mi wstyd..

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię czytać książki. Przez moje życie przewijają się różne potrzeby czytelnicze. Mam też przestoje, czasem długie. Córce i synowi zaszczepiłam czytanie.
    Lubię ludzi, którzy czytają książki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. również uwielbiam czytać, ale wydaje mi się, że zupełnie inne książki niż Twoje :) a i ja czytam notki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. po dziewczynę z pociągu muszę w końcu sięgnąć ;d teraz siedzę nad raportem pelikana - polecam ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Przygotowania do matury odbierają mi czas na spędzenie go z książką, to smutne...

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczynę z pociągu była dla nas akurat średnia ale bardziej wolimy książki trzymające w napięciu jak np. cała seria książek Alex Cava :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uuuu to ja się przy tobie czuje malutka :P nie będę się chwaliła ile książek przeczytałam :P bo aż wstyd normalnie hehe

    OdpowiedzUsuń
  15. Tez mam 24 lata, jestem wegetarianką, lubię czytać książki i również pisanie idzie mi jak krew z nosa! :-D Czasami sie zastanawiam, co mysla inni jak czytają moje posty...

    Ja czytam glowie ksiazki o wampirach (kocham, kocham, kocham), horrory & thrillery :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej interesuje mnie ,, Dziewczyna z pociągu" ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też kocham czytać książki ! Ponadto, uwielbiam je kupować ! Pomimo tego, że na mojej szafeczce jest pełno książek, kilka jeszcze nie zdążyłam przeczytać, to jak widzę coś ciekawego, to muszę zakupić ! Nie mówiąc już o promocjach, wtedy zupełnie się zatracam, haha !
    Jestem w trakcie czytania Aftera właśnie, ale niezwykle zainteresowały mnie te książki Estelle Maskame ! Muszę coś zakupić, haha :D

    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Tylko pozazdrościć zamiłowania do czytania książek :) Ja niestety nie przepadam za czytaniem.. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niezwykle ciekawy blog. Na pewno warto zaglądać tutaj częściej.:)
    Pozdrawiam serdecznie, Oliwia Mrozowicz.
    http://oliwia-mrozowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam czytac książki, poznawać ten nowy, fikcyjny świat! Niestety teraz zupełnie nie mam czasu na przyjemne lektury, mam zbyt dużo czytania na studia :c

    OdpowiedzUsuń
  21. no proszę ile to można przeczytać książek, ja nigdy za tym nie przepadałam. Zdecydowanie jestem torebko i butoholiczką ; ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uwielbiam książki Katarzyny Michalak. :-)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja w sumie czytam wszystko :) Co wpadnie mi w ręce :) Ale nie przepadam za fantastyką :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super post! :)
    Pozdrawiam i zapraszam na
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja uwielbiam wszystkie książki od Nicholasa Sparksa. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Zaciekawiłaś mnie tą serią Dimily, nigdy o niej nie słyszałam, a też lubię książki o miłości ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. seria Dimily bardzo przykuła moją uwagę, chyba się nią troszkę zainteresuję :)
    Uwielbiam romanse, a z tego co widzę Ty również, dlatego też z czystym sumieniem mogę Ci polecić książki Evansa :) Zapraszam na mojego bloga do zakładki BOOKS, tam znajdziesz recenzję książek tego autora.
    pozdrawiam, katycloset
    http://katy-closet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkie książki Nicholasa Sparksa! Uwielbiam tego pisarza! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Też lubię czytać książki :) Bardzo lubię o historiach z życia wziętych albo książki Browna czy Cobena ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja polecam Bukowskiego, chociaż to kompletnie inny styl pisania i nie każdemu przypadnie do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ostrzę sobie zęby na "Dziewczynę z pociągu" :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja czytam posty...od początku do końca. Wiem jednak co masz na myśli. Jest gro osób które zobaczą zdjęcia, szybciutko komentarz i go! dalej... Uwielbiam czytać. Książki, posty, wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja zdecydowanie inne książki. Lubie fikcje z XIX wieku zarówno w postaci polskiej, angielskiej jaki i amerykańskiej. Jane Austen to pierwsza autorka, która wprost wciągnęła mnie do tego typu literatury. Wiem, że większość jej książek jest banalna i kończy się tak sam, jednak podoba mi się realizm jej powieści i komizm słowny i sytuacyjny. Lubię tej Hardyego, Steinbecka (raczej odzwierciedlenie naszego dwudziestolecia międzywojennego), Thackeraya i Henry Jamesa. Na podstawie ich książek powstało mnóstwo filmów, ale muszę przyznać, że filmy są znacznie gorsze od książek i dlatego nie dziwię się, że TY czytasz książki wszędzie gdzie możesz. Szkoda tylko, że ja mam tak mało czasu na zagłębienie się w literaturze!

    OdpowiedzUsuń
  34. Mamy podobny gust jeśli chodzi o książki. Też lubię czytać takie opowiadające o miłości i równie mocno przeżywam ich problemy. Chętnie też czytam gdy jest poruszany wątek historyczny, albo jakiejś choroby.
    Dużo czytasz więc nie wiem co już czytałaś a co nie, ale z wielką przyjemnością polecę "Jeździec Miedziany" (Paullina Simons). Opowiada własnie o miłości w czasie II Wojny Światowej. Tak jak Ty zakochałaś się w Tylierze, tak ja w Aleksandrze :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jaki świetny blog ! Dlaczego dopiero tutaj trafiłam ! Zapraszamy do nas, będzie nam miło ! :-)
    http://modeedeeviee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Czytanie zdecydowanie na tak! Co prawda nasz gust jest inny, ale o tych się przecież nie dyskutuje, a różnice mogą być bardzo budujące

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam czytać, ale mam baaardzo mało czasu na to i w rezultacie mało czytam :( Tak na prawde lubię wiele gatunków, nie ogranicz się ;) Ciekawe ksiażki, może się na cos skuszę :D O dziewczynie z pociągu słyszałam, podobno dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ta pierwsza seria mnie zaciekawiła :) Hm, ale mam drobną radę - czytaj posty po napisaniu ich. Wkradło Ci się kilka drobnych literówek. Wiadomo, zawsze jakaś literówka wpadnie, ale jak przeczytasz na spokojnie przed publikacją, to będzie ich mniej.

    artcharlotte.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna szata graficzna bloga! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja uwielbiam sagę "Upadłych" Lauren Kate :)
    /foxydiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam czytać książki, ale nie zawsze mam na to czas :)
    Czytałam Przypadkowe Szczęście i nawet mi się podobała :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Sama okładka zachęca do przeczytania ;p


    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ubóstwiam czytać:-)
    Radosnego Świętowania!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja również lubię kupować książki w Biedronce,ze względu na ceny:-) Mam ogromną ochotę przeczytać "Dziewczynę z pociągu", to zdecydowanie moje klimaty :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. kocham książki, ale ostatnio mam tak mało czasu na czytanie :(

    OdpowiedzUsuń
  46. Większość ludzi jest rozczarowanych po przeczytaniu "Dziewczyny z pociągu". Chyba zbyt duże zamieszanie zrobili wokół tej książki przez co oczekiwania wobec niej bardzo się podniosły. Jak przeczytam to będę mogła wyrazić swoje stanowisko :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne zdjęcia, cudnie wyglądasz! :) Ostatnio jakoś opuściłam się z czytaniem. Czas nadrobić. :)
    Obserwuję Twój blog bo jest naprawdę genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Dziewczyna z pociągu jest na mojej liście książek do przeczytania, zapowiada się na ciekawą lekturę:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja również lubię czytać książki, czytam duzo dlatego nie kupuję a wypożyczam :) ale z Twoich propozycji nic nie czytałam jesynie słyszałam o "Dziewczynie z pociągu"

    OdpowiedzUsuń
  50. Również uwielbiam czytać :) Dziewczynę z pociągu mam na swojej liście książek do przeczytania. Wiesz co jest smutne? Tak wiele książek wartych uwagi a tak mało czasu...nie starczy Nam życia :(

    OdpowiedzUsuń
  51. dziewczynę z pociągu z chęcią bym przeczytała!

    OdpowiedzUsuń
  52. Książkoholiczką jestem niepoprawną i od zawsze. Obecnie idę bardziej w filmy ze względu na charakter pracy - za dużo czasu przed małym ekranem, za bardzo zmęczone oczy. Żałuję jak cholera.

    zaobserwowałam cię

    w wolnej chwili zajrzyj do nas na:

    www.ona-kontra-on.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Dziewczyny z pociągu nie polubiłam, moim zdaniem słaba książka :P Najbardziej lubię czytać książki Jo Nesbo :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja też lubie książki i ludzi, ktorzy czytają. Calkiem inaczej sie z takimi osobami rozmawia. Tez myslale czy by w swoim ,,pamietniczku" nie zacząc dodawac ksiazek, bo je zjadam i byloby o czym opowiadac - pisac:) pozdrawiam i zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Witam wśród ksiązkoholików :D Mam manie na punkcie czytania :D Przeczytałabym wszystkie ksiazki opublikowane w poście :D Szczególnie "Dziewczynę z Pociagu" ;D Wczoraj skończyłam Krach- Andrew Grossa. Polecam szczególnie miłośnikom thrillerów. Aktualnie czytam "Anioły jedza 3 razy dziennie. 147 dni w psychiatryku" autorstwa Grażyny Jagielskiej.

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com ;D

    OdpowiedzUsuń
  56. Hopefully useful for the community in the world, may we always be given a healthy and happy life, thanks obat hidrokel tanpa operasi

    OdpowiedzUsuń