piątek, 12 czerwca 2015

SOMETHING NEW 2 | JAKIE PEREŁKI MOŻNA ZNALEŹĆ NA CAR BOOT?

Uwielbiam buszować i wynajdywać 'perełki' na car boot. Dla niewiedzących car boot jest to inaczej 'pchli targ' gdzie można znaleźć rzeczy używane jak i nowe. Anglicy wyprzedają to, co jest im niepotrzebne w domu. Znajdziemy tam kosmetyki, odzież, wyposażenia wnętrz od lamp po dywany - dosłownie wszystko, a najlepsze jest to, że możemy kupić je za grosze. Poniżej przedstawiam Wam kilka odzieżowych perełek, które wynalazłam w niedzielę.

Zacznę od tego z czego ciesze się najbardziej. BUTY - włoskie, skórzane, które niestety nie prezentują się najlepiej na zdjęciu, lecz na żywo wglądają jak nowe. Pani która mi je sprzedała powiedziała że założyła je tylko raz.

FACEBOOK | INSTAGRAM 






 KOSZULKA w stylu retro z firmy TOP SHOP - kupiona za 1 funt. (uwielbiam motyw stokrotki)




 SPODENKI w azteckie wzory z firmy MissGuided - nowe, kupione za 50p (pół funta)



Wczoraj wybrałam się z siostra na zakupy. Poniżej kilka rzeczy , które kupiłam.



Osoby, które od dłuższego czasu śledzą mój blog wiedzą, że uwielbiam delikatną biżuterię. Tym razem sprawiłam siostrze jak i sobie bransoletki z pierwszymi literami naszych imion. Możecie znaleźć je w PRIMARKu







Od dłuższego czasu szukałam matowej szminki w ciemnym czerwonym kolorze  - odpowiedni odcień znalazłam dopiero wczoraj. 
SZMINKA - RIMMEL


126 komentarzy:

  1. Swietne rzeczy! Ja jeszcze nie trafilam na nic ciekawego na car boot sales :c u mnie zawsze samo badziewie i zero ubran :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne łowy, buty to prawdziwe perełki! Podobają mi się także te delikatne bransoletki :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super! Musze to oblukać :D
    panialeksandria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh myślałam, że to jakaś stronka, a ty po prostu mieszkasz w Anglii a ja tak szukam i szukam :<

      Usuń
    2. Zmieniłam nazwę bloga :*
      16lipca.blogspot.com

      Usuń
  4. Ale cudowne wzory na tych ubraniach *o*
    Ja też jestem fanką delikatnej biżuterii, taka ciężka po prostu mi się nie podoba c:

    Dziękuję Ci bardzo za te słowa <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty i biżuteria genialne - całkowicie w moim stylu!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty czad :) i bransoletki mi się podobają:). Mąż jak mieszkal w Walii też uwielbial ichniejsze targi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty najbardziej mi się podobają - są świetne i solidnie wykonane, z tego co widzę :) Na car boot sale nie udało mi się dotrzeć, jak byłam w UK, ale fajne perełki znalazłam w paru charity shops - torebki, bluzki, książki, płyty CD, też od 50p! pozdrawiam! xo

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko jest zajebiste, muszę kiedyś odwiedzić takie miejsce i pobuszować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zamierzam sobie kupić te okulary, są śliczne.
    Niestety nie mogę na nie trafić :)
    Śliczne bransoletki .
    http://goo-misek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Łowy są świetne! Tak niskie ceny za takie fantastyczne rzeczy <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę, w przyszłości marzę o tym, żeby mieszkac za granicą :) Strasznie podobają mi się własnie takie pchle targi albo eventy i parady. To wszystko tak strasznie mnie nakręca na tą Anglię, albo Amerykę♥ Rzeczy, które kupiłaś są genialne, zwłaszcza buty i bluzeczka w stokrotki. Second handy i pchle targi to najlepsza rzecz, jaką człowiek kiedykolwiek wymyslił ! :D Pozrawiam:* http://paulacierpiak.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się spodenki - idealne na te upalne dni! :)

    Pssst... cudowne zdjęcia masz! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. E tam, przesadzasz na pewno! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. W takim razie współczuję z całego serca ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja z przyjaciółkami chcemy sobie na urodziny sprawić takie bransoletki!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zakupy ! :)

    paulakotomska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jedynie te bransoletki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Polecasz jakieś konkretne? Maty zawładnęły moim sercem totalnie <3

    Psst... dodaję do obserwowanych :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. nigdy nie byłam na car boot, są takie organizowane w PL?
    buty i koszulka w stokrotki są genialne!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. sporo skarbów - masz oko to znajdowania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zakupy :) szkoda, że w pl nie mamy primarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Polecisz mi jakąś fajną książkę jak owsiankę? Lubię Murakamiego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. super :)

    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki wielkie! :) Kurczę, chyba muszę się w końcu na nie skusić - zbyt wiele o nich dobrego słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Te buty wymiatają <3 w ogóle całe zakupy Ci się udały ! Osobiście jestem zakochana w lumpeksach :)
    Dziękuję za komentarz na moim blogu.

    Zaczęłam obserwować i zapraszam też do obserwacji mojego bloga - http://dosiadudkowska.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. nareszcie blog o modzie,który jest z rozumem prowadzony:) Bardzo fajny! Teraz internet jest pełen blogasków nastolatek o fassshion stylu itp. Niecierpię mody,jednak tu bardzo mi się podoba:)
    pozdrawiam i obserwuję
    www.japonskiwachlarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję za komentarz ! :) Ale na zdjęciach akurat jest moja modelka

    Obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga: http://dosiadudkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniałe zdobycze, koszulka w stokrotki bardzo mi się podoba i kurtka/żakiet :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne rzeczy - buty niesamowicie mi się podobają.
    Mam pytanko - jako, że jesteś wegetarianką - nie przeszkadzają ci skórzane buty ;) Pytam o twoje podejście do tego tematu - jako, że sama jestem wegetarianką (weganizm u mnie nie przeszedł - źle tolerował to mój organizm) bardzo często spotykam się z bardzo mocną krytyką noszenia skórzanych butów.

    OdpowiedzUsuń
  30. Na pewno jakaś sztuka wkrótce będzie moja :D Nie odpuszczę! :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Zazdroszczę takiego sposobu myślenia - najpierw muszę skończyć jakiś produkt, później kupuję nowy :-) Ja niestety tego nie potrafię, przez co mam milion opakowań rozpoczętych i drugie tyle jeszcze nie otwartych...

    OdpowiedzUsuń
  32. szukam takich spodni w biało czarne wzory, niestety jak do tej pory wszystkie są mi za krótkie :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Rozumiem :) ja mam problemy z tolerowaniem tłuszczy i strączkowych więc muszę tego unikać bo inaczej mam hospitalizacje a wyszło to właśnie kiedy powoli zaczynalam przechodzić na weganizm - no a czas i możliwości trochę mi wtedy nie pozwalały na wytrwanie teraz mam taka zasadę ze chociaż w weekendy staram się jeść wegansko.
    Za to jako wege mam wszystko perfekt!

    OdpowiedzUsuń
  34. Zakupy bardzo udane:) Podobają mi się te spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Buty i żakiet/płaszczyk są świetne:) a bluzeczka w stokrotki jest bardzo urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne rzeczy
    Poklikałabyś w linki u mnie w ostatnim poscie?

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawe ;) nie zapuszczalam się w Polsce dalej niż Katowice a jestem z Krakowa.

    OdpowiedzUsuń
  38. Przecudowna koszulka! Uwielbiam kwiatowe motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Szkoda, że w Polsce nie ma takich car boot sales. ;) Kupiłaś świetne rzeczy!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystko jest w moim stylu:) Chętnie bym wszystko przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  41. wszystko jest super ale w butach się zakochałam! ;)
    obserwuje i zapraszam!
    http://mynameisdominica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne buty i biżuteria!
    Pozdrawiam i obserwuję. :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Te buty, padłam, są absolutnie boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  44. mi się wszystkie rzeczy podobają, są śliczne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Mieszkam w Anglii już od ponad 1,5 roki, ale nie miałam okazji wybrać się neszcze na car boot'y. Ale widzę, że jesteś łowczynią okazji. :) Też lubię robić zakupy w Primarku.

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajny pomysł z takim pchlim targiem. Buty moim zdaniem są czadowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne zakupy! Już niebawem lecę do Londynu, pierwszym punktem obowiązkowym na mojej liście będzie właśnie Primark :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Żakiet (?) wygląda bardzo sympatycznie!

    OdpowiedzUsuń
  49. Już mi się podoba kolor pomadki. :P

    OdpowiedzUsuń
  50. Też lubię delikatną biżuterię i stokrotkowe wzory ^ ^ W Polsce chyba nie znajdę takich sprzedaży ;-;

    http://lazurytoweniebo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Ciuszki nie w moim stylu, ale bransoletka bardzo ładna. ;)
    Fajnie, że można dorwać tyle rzeczy praktycznie za grosze.

    OdpowiedzUsuń
  52. Buty są naprawdę bardzo ładne. Serio zapłaciłaś za nie tylko 5 centów? :P Wow! :D Dobry interes :D
    Ja również od dłuższego czasu uwielbiam szminki :) Mam ich już dość sporo kolorów głównie czerwienie ;p

    OdpowiedzUsuń
  53. osz kurde czyli warto się wybrać na car boot!! :) pojadę! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. wspaniałe produkty:)
    http://www.swiatwkolorzeblond.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. amazing things! I follow you now, I hope you on my blog! xoxo

    www.dollactitud.com

    OdpowiedzUsuń
  56. So much cute new stuff!

    Have a great weekend,
    -Kati

    OdpowiedzUsuń
  57. mnie pchli targ kojarzy się najbardziej z rzeczami do wyposażenia domu, byłam na takim raz i naprawdę można tam znaleźć przecudowne rzeczy :) te złote bransoletki bardzo mi się podobają, perełki :)

    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  58. Buty i azteckie spodenki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  59. O matko... jaka cudowna marynarka!!!

    OdpowiedzUsuń
  60. Woooow! I love your blog. I hope you will like mine

    http://instagram.com/ladyfur?ref=badge

    http://www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  61. też bym chciała mieć takie szczęście w wyszukiwaniu perełek! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ojej uwielbiam Car boot! Perełki za grosze ! :D sama jeżdżę co sobotę i niedziele! :D

    Świetne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  63. O matko! Wszystko wygląda absolutnie rewelacyjnie! A ceny do mnie bardzo przemawiają ;)
    Dzięki za miły komentarz! Ten post bardzo przykuł moją uwagę, obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  64. ten żółty płaszczyk jest po prostu genialny! zakochałam się w nim <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  65. Szkoda, że u nas nie ma takiego miejsca, gdzie można by było sprzedawać to, co jest nam po prostu zbędne.

    OdpowiedzUsuń
  66. same perełki <3

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  67. Masz oko;) Piękne rzeczy upatrzyłaś. Naprawdę zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Me gusta el color negro en la ropa... Un beso desde Murcia....

    OdpowiedzUsuń
  69. Jak fajnie jest wrócić po krótkiej przerwie i przeczytać tyle inspirujących notek :) Jak zwykle u Ciebie bardzo ciekawie i pomysłowo :) A przede wszystkim miło się czyta ;) Zdecydowanie będę zaglądać tutaj częściej :) Buziaki i powodzenia !

    nicoolblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Zazdroszczę tego, że u Ciebie są organizowane takie garażowe wyprzedaże. W Polsce to by raczej nie przeszło, a jeśli już jakimś cudem to ludzie zawyżaliby cenę żeby na tym zarobić a nie zwolnić miejsce w domu. A wtedy idea całej akcji traci sens.
    Świetne rzeczy znalazłaś!

    www.hayjulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. spodenki super!
    w zakładce przeczytałam, że jesteś wegetarianką - bardzo miło czyta mi się takie informacje:)
    http://pineyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Szkoda,że u nas czegoś takiego nie ma.. :(
    Bardzo ładne rzeczy. :)
    Zapraszam do mnie. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/06/chodhtmlne-dni.

    OdpowiedzUsuń
  73. Piękne rzeczy, bransoletki skradły moje serce :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. jakie piękne rzeczy zazdroszczę :))

    http://sniadanielejdis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Prześliczne bransoletki, też kocham takie targi:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Nigdy nie słyszałam o car boot i wprost nie wierzę ile mnie ominęło. Przecież można praktycznie za grosze znaleźć takie perełki jak Ty. Zazdroszczę zakupów, sama też poprzeglądam i może coś upoluję. :)

    http://orbid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Haha źle zrozumiałam i naiwna myślałam, że wymyślili już wersję online takiej wyprzedaży. Zdziwiłam się jak nie znalazłam takiej strony. :D Czasami moja głupota mnie rozwala. ;d

    OdpowiedzUsuń
  78. Oj do skejciary mi bardzo daleko. Na co dzień zazwyczaj czarny od stóp do głów.;d Dziękuję za miłe słowa! :)

    http://orbid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Wszystko mi się bardzo podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  80. Buty są świetne, i nie wiarygodne, że kupiłaś je za 5 funtów! Ja chcę do Anglii.
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com
    klikniesz w baner na moim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  81. Wow, nie słyszałam o czymś takim, faktycznie genialne te niektóre rzeczy i to w takich cenach, tylko pozazdrościć!
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  82. Primark rządzi! uwielbiam ten sklep! <3

    OdpowiedzUsuń
  83. Buty nie w moim stylu ale koszulkę to bym nosiła :D
    Pstrykam sobie zdjęcia, może wpadniesz i ocenisz?:) http://maaxitan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. ja to w sumie trochę żałuję, że czasy technikum już za mną, no ale... :D czasu nie cofnę!

    OdpowiedzUsuń
  85. Kwiatki na głowie - kocham, kocham, kocham! Kwiatki na rękach - jednak mi przeszkadzają... niemniej jednak Twoje są urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  86. Dziękuje za komentarz na blogu! Jeśli masz czas to wpadnij ponownie :)
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  87. great post :) have a nice Sunday:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Spodenki są świetne. Żałuję, że u nas w Polsce nie ma zbyt wielu tego typu akcji.

    www.24thseptember.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. jakie cudowne zdobycze! zazdroszczę Ci!

    OdpowiedzUsuń