wtorek, 19 maja 2015

SOMETHING NEW

Dziś trochę nowości.
W tych butach zakochałam się już jakiś czas temu, ale wahałam się z ich kupnem, ponieważ nigdy dotąd nie miałam szpilek. Jednak zbliżające się wesele koleżanki spowodowało to, że gdy weszłam do sklepu DEEZEE oczy i ręce od razu powędrowały w stronę tych sandałków. Podobno jak umierać to tylko w szpilkach.




 Delikatne pierścionki z PRIMARK'a. Pasują do wszystkiego. Pod nimi znajduje się sukienka, którą kupiłam specjalnie na wesele, lecz nie chciała współpracować z aparatem, wiec w całości zobaczycie ją w poście poświęconym stylizacji z wesela.


 Zestaw, spodenki i bluzka na ramiączkach z RIVER ISLAND. Kupiłam w SH za 10zł.


  Odkąd przyjechałam z Anglii, zaopatrzyłam się w kilka książek. Serię ODDECHY przeczytałam od razu, ponieważ zachęciły mnie do tego recencje na Waszych blogach. Osobiście polecam gorąco z całego serca, był taki moment że nie mogłam przestać czytać, pomimo łzawiących i zmęczonych oczu. Aktualnie czytam "Nastepczyni" jest to 4 część Rywalek. Co do pozostałych książek, czyli "Losing  Hope" jest to kontuacja Hopeless, "Zostań ,jeśli kochasz" i "Wróć jeśli kochasz" zabieram ze sobą do Anglii.




70 komentarzy:

  1. Buty cudowne! :) musze przeczytac losing hope!
    Świetny blog może wspólna obserwacja ? ;*
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam serię "Jeśli zostanę" ;)
    Te buty są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne sandałki ! ja też właśnie zamówiłam sobie takie na obcasie na deezee, tylko że inny model :)
    Szczerze Ci powiem, że każdy ma swoje spojrzenie na to czy ubierać na wesele białą sukienkę czy też nie. Ja osobiście nie mam z tym problemu i ubrałabym, ważne byś przede wszystkim Ty się dobrze czuła :) jeśli ktoś tego nie akceptuje to jego problem :)
    Pozdrawiam serdecznie ! obserwuję i również zapraszam :)

    rozmarzonaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo miły blog :) jestem tu pierwszy raz i mi sie podoba :) sądzę ze te buty z deezee są ładne i z pewnością wygodne :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty genialne, ciekawa jestem czy wygodne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. sandalki swietne :) ta seria oddechow bardzo mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne buty i ciekawe książki

    OdpowiedzUsuń
  8. Te buty są genialne :) Chociaż nie dla mnie to u kogoś bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. That heels are so nice!!! I would love to have something like this as well <3

    Have a great day!

    xoxo,
    SHAIRA
    www.missdream-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejka jak mi się marzy taka domowa biblioteczka. Z drugiej strony jakoś ie jestem przekonana do kupowania książek. Można przecież iść do biblioteki i wypożyczyć to na co mamy ochotę. A tak to kupimy, przeczytamy raz, a później leży i się kurzy. To taki mój mały, wewnętrzny paradoks, bo chce, ale z drugiej strony nie chce :D :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty świetne sama się na nie czaje już od dawna, powiedz tylko czy wygodne? bo ja jako zwolenniczka płaskich butów boję się trochę tego obcasa :P Książki jak najbardziej na plus, sama kupuję masy książek :-) Może wspólna obserwacja? Szczerze powiedziawszy zainteresował mnie Twój blog już po pierwszym przeczytanym wpisie, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog ! Pozazdrościć :(
    Przy okazji widać że lubisz to robić :*
    Świetna notatka , świetna właścicielka bloga !
    Powtarzam się ale brak mi słów ._.
    CO powiesz na wspólną obserwację ? Ja już obserwuję i liczę na UCZCIWY rewanż
    http://patrycjabunt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Te gladiatorki są bossssssssssssskie <3 już w tamtym roku na nie chorowałam, ale w tym roku już koniecznie muszę sobie je sprawić <3
    O tej serii oddechy nie słyszałam, ale jak skończę "Gwiazd naszych wina", to może je gdzieś dorwę i poczytam :)

    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam te buty w dwóch kolorach i je uwielbiam <3 Najwygodniejsze buty ever :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty - cudeńka <3 Narobiłaś mi chrapki na te książki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty też mi się strasznie podobają, ale boje się że będą niewygodne. Ale za to pierścionki brałabym bez zastanowienia :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne rzeczy! Jakim aparatem robisz zdjęcia? Są rewelacyjne :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sandałki cudowne, a książki bardzo interesująco się prezentują :)
    Bardzo ciekawy blog z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zakochałam sie w tych szpilkach! przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne buty, niech się dobrze noszą :)!

    Ciekawe książki, ostatnio zaopatrzyłam się w trochę lektur, ale przyjrzę się i Twoim propozycjom:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie buty, i te pierścionki... ! genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Buty suuuper!!! Nierazprzymieżałam się do takich,w końcu trzeba by kupić, ale w kolorze chyba naturalnej skóry,Tobie pasują, do Twojego typu urody :) Jedna z niewielu czytających młodych osób!!! Moje gratulacje - tez lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie cudowne pierścionki! Takie bym mogła mieć, fajnie przy paznokciowych postach by wyglądały ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne sandały , będą mi się śniły :) P

    OdpowiedzUsuń
  25. buty świetne, będą pasować do wszystkiego i sukienek i jeansów;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale boskie te buciki, też takie chce!
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie np. w szpilkach szybko bolą nogi i moim rozwiązaniem są koturny. Też są wysokie a o ile łatwiej się chodzi i mnie przynajmniej noga nie boli ;) może mogłabyś i to spróbować

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne buty!
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne pierścionki, buty też bardzo ładne:)
    http://julia-iggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. ojeju te buty są przepiękne, muszę nad nimi pomyśleć nad zbliżajacym się weselem!!! ;)
    a jak z wygodą?

    OdpowiedzUsuń
  31. Pierścionki są przepiękne, ostatnio uwielbiam taką delikatną biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierścionki są świetne, takie delikatne :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ohn, really? It's very important to me to know this <3
    Thanks a lot!!!

    Love your news :3

    NEW OUTFIT POST
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Też mam te buty tylko w kolorze żółtym ! :) Najwygodniejsze buty na obcasie jakie kiedykolwiek miałam !! Są genialne :D Jeszcze poluje na czarne i beżowe ;-) Bo ostatnim razem tak szybko sie rozeszly,ze nie zdarzylam zamowic:(
    Chetnie bede zagladac, obserwujemy ? :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam książki, ale wolę wypożyczać z biblioteki. A pierścionki przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  36. nono przyznam, że buty świetne, a ksiązki kocham i Losing Hope jest dkusbaw<3

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie miałam nigdy butów z DeeZee.

    OdpowiedzUsuń
  38. mm niemalże identyczne sandałki - jak dla mnie są rewelacyjne! <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  39. Jakie cudowne buty ! *,*

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjeciowymi. :)
    Nowa sesja zdjeciowa- HORSE
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/05/horse.html

    OdpowiedzUsuń
  40. O, genialne pierścionki! chyba muszę zajrzeć do Primarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne są te pierścionki! Miłego czytania książek! Będę zaglądać tu częściej dlatego obserwuję! :)
    Poklikasz u mnie?
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepiękne buty i urocze pierścionki. Oj widzę, że robi się tu z kogoś mol książkowy! Oby tak dalej, ponieważ czytanie przynosi nam wiele pozytywów! Rozwija naszą wyobraźnie, wzbogaca słownictwo, a na dodatek sprawia przyjemność. <3
    Buziaki,
    http://aguuuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne buty ! :))

    Pozdrawiam ^.^

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny blog :)
    Zapraszam do mnie http://paulinkax15.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń
  45. I have a pair of sandals like that from Zara , i absolutely love them !
    xoxo

    www.sorananistor.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Buty są ciekawe (ale chyba sama bym nie założyła, nie jestem zbyt dobra w chodzeniu na szpilkach :D ), a spodenki w ślicznym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  47. nice post :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Te buty są cudne, zazdraszczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Oddawaj szpilki :P heh pewnie bym się w nich zabiła, muszę poszukać wersji bez obcasów :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Same cudeńka, jednak zachwyciły mnie buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. ja też ostatnio kupiłam sobie 'zostań, jeśli kochasz' i 'wróć, jeśli pamiętasz' i naprawdę jestem ich ciekawa! ale na razie muszą trochę poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Hello,

    Beautiful shoes ! :D

    Sarah, http://sarahmodeee.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  53. Szpilki cuuudowne po prostu <3 A blog ciekawy. Będę tu wracać :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  54. Buty świetne, ale musiałabym nauczyć się w nich chodzić :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczne buty :))



    Zapraszam na rozdanie! Do wygrania azjatycki peeling ;))

    OdpowiedzUsuń
  56. przecudowne buciki! Kupiłabym bez zastanowienia, gdybym wiedziała na jaką okazję i do czego mogłabym je założyć :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń