poniedziałek, 25 maja 2015

FRINGE - RAMONES

Udało mi się złapać ostatni dzień słońca, mojego pobytu w Polsce. W tym sezonie hitem są frędzle. Ramoneskę wygrzebałam z szafy po ponad 3-4 latach! Pamiętam jak błagałam o nią mamę, aż pewnego dnia w paczce dostałam ją na 20 urodziny. Zachwyt był nie do opisania. Ubrałam ją może ze dwa razy, i jak to ja strzeliłam do szafy.Wiedziałam, że jeszcze kiedyś ją ubiorę, dlatego czekała aż do dzisiaj.













Ramoneska - PRIMARK | T-shirt PRIMARK | Necklace - PRIMARK | Shorts - NEXT | Shoes - ADIDAS Superstar

69 komentarzy:

  1. Ramoneska i naszyjnik mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest! Zazdroszczę Ci jej strasznie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa stylizacja, najbardziej podobają mi się szorty chętnie bym takie przygarnęła, ale to nie na moją sylwetkę :P

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna ramoneska, chociaż mnie te frędzle chyba by denerwowały:P

    OdpowiedzUsuń
  5. nie w moim stylu, ale ciekawie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ciuchy! Wszystko bardzo mi się podoba.
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. I just discovered your blog. It is great. I like a lot. Follow you, could you follow back, pls. And, dear, pls, keep in touch. Kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, przepiękna jest ta kurtka! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zestawienie. Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę sie przekonac do spodenek ze skóry ale widzę że wyglądają całkiem fajnie ;) Pozdrawiam stylishalice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fredzle zdecydowanie nei sa dla mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Niekoniecznie podobają mi się te frędzle :D
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny ten naszyjnik... taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wooowww, ta ramenoska jest przecudowna!!! ♥♥♥ Uwielbiam wszystko z frędzlami, bosko ze po kilku latach można odkrywać stare rzeczy na nowo ;)
    Dziękuję za wizytę i komentarz u mnie i zapraszam częściej ;) , może wspolna obserwacja?
    Pozdrawiam;*
    perfectlyimperfect92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie przepadam za takimi fruwającymi frędzlami. Ładnie to wygląda, ale musi być strasznie przeszkadzające.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do wszystkiego da się przyzwyczaić, teraz już nie zwracam na to uwagi ;)

      Usuń
  16. To czasem jej teraz nie wyrzuć! Świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ramoneska to prawdziwie ponadczasowa rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam ramoneski <3
    pozdrawiam i obserwuje :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ramoneska szałowa i to połączenie z szortami :) Wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ramoneska rewelacyjna ! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ładna, ale ja bym dostała do głowy z tymi frędzelkami XD

    OdpowiedzUsuń
  22. ja niestety nie przepadam za frędzlami :(

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zestawienie, najbardziej przypadł mi do gustu ten uroczy wisiorek :) Ale kurtkę też bym przygarnęła :D

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja właśnie tak po 3ech latach wygrzebałam z szafy dawno zapomnianę torebkę z frędzlami hehe
    Ahhh te nasze babski szafy... są pełne niespodzianek i perełek <3 hihiihhi
    Noo ta Twoja ramononka jest czadowa- można powiedzieć spadła Ci z nieba teraz, gdy frędzle są tak na czasie :)
    Super lokk ! zadziorny, stylowy i z charrakterekim- absoolutnie moje klimaty <3

    Co byś powiedziała na wspólną obs?
    udanego weekendu :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  25. Mega ciekawy blog! x

    http://ewhem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. genialnie wyglądasz! :)

    Dziękuje za komentarz :) Wpadniesz i pomożesz? Będę wdzięczna!
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam kurtki z fredzlami !

    OdpowiedzUsuń
  28. kurtka jest cudowna! :) sama musze gdzies taką upolować :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale rockowo. :D Ramoneska jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  30. mega! ubrania, które nigdy się nie starzeją!

    OdpowiedzUsuń
  31. Loving those details of your outfit!

    Have a great day,
    -Kati

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczny naszyjnik :) masz mega fajny styl <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja jestem weganką :D
    A co do postu - świetna ramoneska :D
    http://ff-fabfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. W Primarku zawsze można fajne ciuchy kupić :D ta ramoneska jest absolutnie świetna, sama bym z chęcią taką przywitała w szafie :DDD

    OdpowiedzUsuń
  35. Oh very great jacket
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  36. uwielbiam taki minimalne naszyjniki :)

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego dnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna! I superstary najlepsze!
    panialeksandria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam frędzle! Świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Na torbie fantastyczne, ale na kurtce by mi trochę przeszkadzały :)

    OdpowiedzUsuń
  40. wygrywasz tą stylizacją, super...widać jesteś mega optymistyczną osobą

    OdpowiedzUsuń
  41. świetna kurtka ! <3
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam taką minimalistyczną biżuterię! :)

    OdpowiedzUsuń